Áraink
Szolgáltatás csomagokSzolgáltatás csomagjainkat a különböző vállalkozói igények alapján állítottuk össze.
Az árak nettó értendők, az Áfa összegét nem tartalmazzák.
Alap
- Könyvviteli szolgáltatás 25 db bizonylatszámig
- 2 fő bérszámfejtési szolgáltatás
Bővített
- Alap csomag +
- Könyvviteli szolgáltatás 25 db bizonylat szám felett
- Bérszámfejtési szolgáltatás 2 fő munkavállaló felett
VIP
- Alap csomag vagy Bővített csomag +
- Választható kiegészítő szolgáltatások
- Összefoglaló jelentés a vállalkozás állapotáról
- Éves tervezés
- Szabályzatok elkészítése, aktualizálása
SZOLGÁLTATÁSOK
Amiben segíteni tudunk
KÖNYVELÉS
A könyvelés a különböző, a vállalkozás életében bekövetkezett gazdasági események rögzítése, papíralapú és elektronikus bizonylatok alapján. A gazdasági események rögzítése általában utólag történik. Vannak azonban becslésen alapuló, az adott időszakra vonatkozó de a jövőben jelentkező gazdasági események, melyek szintén rögzítésre kerülnek.
TANÁCSADÁS
- Éves pénzügyi tervezés keretében segítünk összeállítani vállalkozása következő évi keretszámait. Ez biztosítja azt az útvonaltervet, ami a kívánt eredmény eléréséhez vezet.
- Ahhoz, hogy folyamatosan nyomon tudja követni vállalkozása működésének eredményét, a vállalkozására szabott havi/negyedéves riportokat készítünk, és segítünk azok értelmezésében.
- Javaslatokkal és kapcsolati rendszerünkkel segítjük partnereinket, a kívánt eredmények elérése érdekében.
SZERVEZET FEJLESZTÉS
- Állapotfelmérés: a jelenlegi döntési folyamatok feltérképezése, felelősségi körök és munkaterületek megismerése
- A vállalkozásra szabott új szervezeti felépítés kidolgozása, a felelősségi körök kialakítása
- Munkaköri leírás minták elkészítése
- A vállalkozás működéséhez szükséges szabályzatok elkészítése, különös tekintettel a Szervezeti és Működési szabályzatra, valamint a Számviteli törvény által meghatározott kötelező számviteli szabályzatokra
Bérszámfejtés
A bérszámfejtés alatt a vállalkozással foglalkoztatási jogviszonyban állók időszakos – általában havi – jövedelmének, a kapcsolódó járulék és adóterheknek a kiszámítását értjük.
- Szolgáltatásunk keretében fejlett, web alapú munkaidő nyilvántartó rendszert biztosítunk a vállalkozások számára.
- Az egyedi jelenléti ívek használata mellett a szabadságok kezelése – igénylés és nyilvántartás – szintén a rendszer része.
- Lehetőség van a cafetéria juttatások kezelésére is. A munkavállalók akár egy adott keret alapján összeválogathatják a nekik legmegfelelőbb elemeket.
- Nem akarja, hogy munkatársai ismerjék egymás jövedelmét? Erre is kínálunk megoldást. A fizetési jegyzékek személyre szólóan készülnek el rendszerünkben, és névre szólóan kerülnek kiküldésre.
ONLINE SZOLGÁLTATÁS
- Online szolgáltatásunk keretében főleg elektronikus bizonylatok, speciális file formátumú kimutatások, összesítők alapján dolgozunk.
- A vállalkozó és könyvelője közötti kapcsolattartás jellemzően online eszközök segítségével történik.
- Speciális kapcsolattartási szoftverünk segítségével a megbeszélések utólag visszahallgathatók, visszanézhetők. Ez jelentősen csökkenti a félreértések számát.
KRÍZIS KÖNYVELÉS
Sürgetik a határidők és nincs rendben a könyvelése? Eltűnt a könyvelője?
Mi segíthetünk!
- Vállalkozásának nem kell állandó ügyfelünknek lenni. Elmaradt könyvelését eseti megbízással pótoljuk.
- A benyújtott bevallásokat egyeztetjük a kapott adatokkal, elkészítjük az önrevíziókat. Szükség esetén pótoljuk az elmaradt bevallásokat.
- Dedikált könyvelő biztosítása a megbízás teljes időtartama alatt, hogy a kommunikáció zökkenőmentes legyen.
Lépjen velünk kapcsolatba
1101 Budapest, Kőbányai út 50. +36 307972092 iroda@moreneraczrita.hu
Vagy foglaljon időpontot online: